1402-07-13 19:29
589
0
86779
برای جلوگيری از آبگرفتگی معابر شهر تدبير شود؛

قصه تکراری آبگرفتگی معابر کردکوی+ تصاویر

بارندگی‌های رگباری و شدید در کردکوی سبب آبگرفتگی معابر عمومی و برخی محلات شد و روال عادی زندگی را در این شهر مختل کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، بارندگی‌های رگباری و شدید امروز در کردکوی سبب آبگرفتگی معابر عمومی، خیابان‌ها و برخی از محلات شهر کردکوی شد و روال عادی زندگی را در این شهر مختل کرد.

در سال‌های اخیر پس از بارش باران در سطح شهر کردکوی شاهد آبگرفتگی معابر شهری بودیم و نکته جالب ماجرا اینجاست که تقریبا با هر میزان بارش چه کم یا زیاد، آبگرفتگی معابر در سطح شهر رخ می‌دهد و این موضوع سبب نارضایتی مردم از وضعیت موجود و مشکل در تردد عابرین پیاده و خودروها می شود.

از صبح امروز بارش باران رحمت الهی در شهر کردکوی آغاز شده که در پی آن مردم این شهر در مناطق مختلف از محله عباس آباد گرفته تا خیایان معلم (مصلی) و عدالت 17 و سایر محله های این شهر با مشکل آبگرفتگی معابر دست و پنجه نرم می‌کنند.

 علیرغم اینکه شهرداری اقداماتی در حوزه جمع آوری آب های سطحی در برخی نقاط شهر انجام داده انتظار می‌رود که مسئولان شهر کردکوی با توجه جدی به این مشکل دیرینه در این شهر، اقدامات اساسی در راستای مدیریت صحیح شهری و اجرای طرح‌های مناسب برای هدایت آب‌های سطحی در داخل شهر انجام دهند و تصمیمات خود را فقط منوط به زمان بارش باران و بروز آبگرفتگی‌ها نکنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.